Monday 23 September 2013

AKU YANG DULU..bukan la yang sekarang


Aku yang dulu bukan la yang sekarang..
Dulu  nak kumpul duit byk2 sbb berangan nak pegi paris la nak gi mauritus la nak g obersea la pendek kata..
tapi sekarang aku nak kumpul duit sebb nak pergi Makkah..ingin jadi tetamu untuk Penciptaku..

Dulu aku suke kat retis ni malaysia..suke tgk siti nurhaliza...minat gila babas punya..
Tapi sekarang aku suke layan retis korea..suke sangat² tgk diorg yg cantik² wpun plastik yg byk.

Dulu aku rasa best sangat keje kat tempat sekrg ni...tempat baru pengalaman baru kawan baru..mcm ada ong maaaa..
Tapi sekarang dalam kepala ni wase nak berenti je memanjang sbb dah tak best..serabut kepala dengan persekitaran..

Dulu aku bila berkawan suka nak jadikan seseorg tu sebest friend yang mungkin...
tapi sekarang berkawan biar la biasa² je...blaja dari pengalaman lorrr...

Dulu aku seorg yang hepi dan byk share citer bila jumpa kengkawan...
tp skrg susah dah nak hepi² tutup mulut je senang...hepi bila jumpa anak² dan cik suami jew...

Dulu wase anak 4 orang dah cukup...
Tapi sekarang wase nak tambah baby lagi je..weeeeeeee...


notakaki: entry pasal raye tak jadi sbb dah basi...

2 tulisan ikhlas utkku:

Norma NML said...

Aik..nak tambah lagi?? Ok la tu nanti Izara jadi kakak :-)

Dee Z said...

bahagiamu bahagiaku jua...

Template by:

Free Blog Templates