Tuesday 24 September 2013

Perlu ke nak bersikap kurang ajar ???

Pepagi ni buka pesbuk kecoh pasal video yang dikatakan isteri kepada Mat yo...
mmg menyirap darah aku mendengarnya...aku plak yang malu...
perlu ke ko nak bersikap macam tu..dah terang² ko yang salah kot..ish ish ish...
memula aku pelik sape mat yo ni sampai org sibuk duk diskas..
rupanya pemain bola..aku tak minat bola ...so mmg le aku tak kenal...

ko buat provokasi satu hal..ko kurang ajar kat pakcik tu satu hal...
apa salahnya ko ngaku salah ko dan mintak maaf..tak rugi pun heh...
ni kau siap rakam dan kelakarnya rakaman ko tu menunjukkan
kebodohan kau tahu dok...hehehe...rasa hebat kot jadi bini pemain bola sepak nih...

baik ko mintak maaf cecepat....
dan buat si suami..kau tak rasa apa² ke bini ko buat camtu..
kalau ko ada rasa bangga baik g spital cecepat check otak tu..wokey..

note: manusia akhir zaman

2 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

mcm takut bini pun ada dia tu.. hurmmm

Norma NML said...

kot Posh Beckham kuang ajar camtu takpe la jgk coz dia tu org k***r..ini tak..malukan kaum aje

Template by:

Free Blog Templates