Friday 20 December 2013

20 Dec 2001 ~~ 20 Dec 2013 - hepi wedding anniversary to me


Pejam celik pejam celik dah nak habis tahun..dari setahun ke setahun berlalu macam sekejap je...rasa mcam baru je kawen tup tap tup tap ari ni dah genap 12 tahun aku kawen...dah berkembang apa² yang patut dikembangkan...alhamdullilah rezeki diberikan Allah...anak² 4 orang..cantik bersusun lelaki perempuan lelaki perempuan...keperluan hidup dah makin stabil...mula² kawen ada motor rxz je sebijik sekarang dah mampu bergerak dengan lebih selesa.....
bergaduh ???..hmmm toksah cakap la..dari perang kecik sampai perang besar semua ada..tapi alhamdullilah dapat ditangani dan dapat kami hadapi dengan baik..
bersyukur sangat² aku dianugerahkan Allah suami sebaik dia...walaupun tak sempurna dimata org lain
tp tetap sempurna dimata aku...walaupun dulu selalu berfikir tak mungkin aku akan kawen..sebab??..aku ni kan tak cantik...org sekrg kan tgk rupe cantik baru nak tackle.. :)
tapi Allah maha mengetahu..aku paling awal bertemu jodoh diantara kawan² karibku..diawal 22 tahun aku kepersandingan...Terima kasih kerana dipertemukan dengan cik somi.....teringat masa  mula² pertemuan 
kami....kenangan yg jadi sejarah dan dlam arkib igtan kami...

kad jemputan kawen yg masih dalam simpanan...comel jugak aku bila dah make up..
Semoga ikatan ini terussssssss sampai ke jannah....

note : cik somi takde skrg ni..winduuuuu..

2 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

moga berkekalan hingga jannah... lain sgt muka akak.. tp tang senyum tetap sm..

azizahchewan said...

Mekasih tina..nak kurus cam tu balik huhuhu..

Template by:

Free Blog Templates