Monday 16 March 2015

#throwback majlis tadarus al-quran zon bangi

sabtu lepas buat kali pertama pergi melihat aktiviti
anak dara i si ayuni yang terlibat dalam acara bercerita..
"majlis tadarus al-quran zon bangi"
gitu tajuknya..kali ni sk convent kajang jadi tuan rumah..
banyak acara yang dipertandingkan..kompang / nasyid / hafazan / taranum / bercerita
si ayuni terlibat dalam acara bercerita...
kali pertama tengok dia buat persembahan...tiba² mata aku masuk habuk
anak aku ke ni...macam tak caya je...rasa baru je lahirkan dia
tiba² dah berdiri atas pentas dengan segak dan lantang menyampaikan cerita...
syukran alhamdullilah...mata masuk habuk lagi dan lagi dan lagi...
jumlah sekolah yang bertanding 18 sekolah....so faham² la berapa lama
kami berkampung dengan gelagat izara....
bila keputusan diumumkan dia berjaya mendapat tempat ke-3
aku plak yang tiba² melompat gembira...
tahniah anak...tahniah tahniah tahniah..syukran
alhamdullilah....

dalam angan² aku macam mana la perasaan jika
pengumuman itu merupakan pengumuman untuk
pelajar terbaik..yang dapat A++++++ semua subjek...
...maunya aku yang lompat sampai guling²..
wat kenduri ajak satu kampung...muahahaha...

yeayyyy......



next year cuba lagi...
pasni buat yang terbaik untuk choral speaking & tilawah - taranum..


notahati : makin lama makin tak paham dengan manusia² yg hyde & jekyll ni..
apa salah aku..pening wei pening..wat hal sendiri dikata memgera sumbang..wat terover prihatin dikata
mengepochi...bila ada manusia yg tiba² wat kita mcm musuh sedangkan tak tahu apa salah kita..laaaaaaagi pening.....

2 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

akak mmg kaki tacing, asek masuk habuk je.. hehehe.. tahniah ayuni..


akak, ignore je org mcm tu..

azizahchewan said...

@MizzTina

hehehe..mmg pun..suka nau nau habuk tu masuk dalam mata i nih..

nak ignore gak tp otak ni terpikir² jugak..last skali aku yg tensen...♫♫sakitnya tuh disini...♫♫

Template by:

Free Blog Templates