Monday 18 February 2013

hepi besday sayang sayang mama

hepi besday sayang sayang mama Che Nubhan Sufi dan Che Nurizara Sofea...berkongsi tarikh yang sama tetapi berlainan tahun...rabak poket abah tengah² bulan...cuma agak terkilan sbb tak dapt nak buat besday party untuk si kecik izara yg baru berusia setahun tu...tapi cik somi dah janji tahun depan kita buat majlis..insyAllah..

Che Nubhan Sufi....Kehadiran dia mmg sangat² aku nantikan setelah keguguran dan mencuba hampir 2 tahun...saat² aku mengetahui kehadiran dia takkan aku lupakan sampai bila²...kepayahan mendapatkan dia membuatkan aku lebih menghargai dia...diusia 4 tahun bermacam karenah dia yang kadang² menghiburkan hati dan kadang² menyakitkan hati..mama sayang kamu..semoga menjadi anak yang bijak dan pandai ye sayang...


Che NurIzara Sofea....sikecil yang tidak pernah kujangka hadir dalam hidupku..disaat aku perlu melakukan operation tonsil rupanya dia hidup dalam rahimku...genap berusia setahun bermakna cukuplah setahun dia membesar dengan susu badanku...alhamdullilah..dan insyAllah sikecil terakhir ini akan aku susukan sepenuhnya dengan susu badanku sehingga dua tahun..gelagatnya yang baru dapat kaki cukup membuat aku pening..sesuai dengan sifat perempuannya dia cukup 'rajin' mengemas rumah dan almari pakaian dia..grrrrrrr...tensen tahu....kehadiran dia melengkapkan kehidupan aku suami isteri..terima kasih sayang...



0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates