Wednesday 28 May 2014

Alhamdullilah tapi serba salah...

bersyukur..ye firstly memang bersyukur...
bersyukur padaMu ya ALLAH yang memberi rezeki 
dan membuka ruang rezeki untuk hambaMu ini...
Dua hari lepas 26/5/2014 dapat surat dari company..surat pertama dan kedua....
surat pertama mengenai kenaikkan gaji tahunan dan surat kedua mengenai kenaikkan pangkat...
ye aku naik satu tingkat dari position aku sekarang...alhamdullilah...
tapi kenapa serba salah ?
Aku ditemukan dengan ruang rezeki yang telah mula menampakkan hasil...
terima kasih kepada pengantara itu....
walaupun mulanya aku berat hati tapi dengan sokongan encik suami
aku melangkah la jugak...
buat masa sekarang aku hanya buat secara part time...
aku letakkan target selama setahun..jika hasilnya memberansangkan aku nekad untuk buat secara
full time...dan alhamdullilah..
walaupun aku buat secara part time dan baru sebulan lebih aku dah mula merasa nikmatnya..
hasilnya boleh membuat aku "bernyawa" dengan lebih lega....
serba salah ??? ye aku serba salah bila encik bos naikkan pangkat aku...
sebab ?? jika tiada aral melintang diulangi jika TIADA ARAL MELINTANG dan projek aku ni succes aku nak buat secara full time la encik bos...dengan kata lain saya plak nak bagi incik bos surat..
takde kudrat aku nak buat 2 keje la incik boss...
huhuhu...mintak maaf ye...moga Allah permudahkan segala urusan...

2 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

Kak,bisnes ke..?? Nt announce ye.. btw,tahniah naik satu lg level.. =)

azizahchewan said...

mizzTina...thank you..ada gak yang wish..hahaha...a ah ada bisnes sket..tp market skrg luar ryoka je dulu..at least klu ada 'rejection' xde la segan sangat..kalu promote kat ryoka malu le kalau tak sesuai sbb hari² jumpe kan..kat luar xpe la..malu skjp je..:)

Template by:

Free Blog Templates