Wednesday 21 May 2014

Kompang Formasi si anak bujang | Goodbye MD


Sunyi sesunyi sunyinya blog aku ni..tetiba rindu plak nak menulis....dalam kepala ni macam² mende nak ditulis tapi semua duk berlegar²  je..

back to the topik lor...ada apa dengan kompang ??..aiii ntah mcamana si anak bujang aku ni teraktif plak tahun ni nak berkompang...cikgu pilih katanya...
bila ditanya macamana cikgu boleh pilih awak dia cakap sebb result math dia bagus..apa² je la...
jangan leka duk berkompang aje belajar ntah kemana..nak upsr tahun ni...
lepas peringkat sekolah jadi juara seterusnya ke peringkat daerah...
masa bertanding peringkat sekolah aku takde la pegi tgk..
bila lawan peringkat daerah ni boleh la pergi tengok..alhamdullilah jadi juara lagi...
bulan august ni akan bertanding peringkat negeri pulak..tapi awal² aku nak inform dia cannot cannot cannot...upsr bulan september ye...suh je cikgu train orang lain..tp memang suke jugak tgk dia
aktif begitu...serius cantik pergerakan dan tempo kompang nya...


menunggu giliran

enterprem..lawan lesung pipit ♥



ketika persembahan dan ketika diumumkan jadi JUARA !! yeayyyy

the end...no kompang² dah pasni yea....


oh my lovely lovely MD...dah balik japan dah..perkhidmatan dia kat malaysia ni dah habis...seorg MD yang murah senyuman dan baik...penggantinya sekarang macam kureng sikit.. Good bye my MD Mr Nagayama-san...hope can see you again....
peace yo..temuknya jari gua..huhuhu
the end....

notakakiku : makin lama makin busan....moga² projekku dapat hasil cecepat..amin

0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates