Tuesday 27 May 2014

Jalan² jom heboh

mengisi keboringan hari ahad...kebetulan ada jom heboh kat putrajaya..
walaupun dah sedia maklum perisian program tu memang samaaaaaa je tapi tetap
pergi jugak mentabah redah panas terik mentari tu....
sampai sana mencari parking ke puncak nunnnnn di sana...menapak plak ke tapak jom heboh tu..
sebenarnya aku ada tujuan nak kesana kalau tak sori ler....tapi
dari mula² sampai dah surrender memusing tempat tu tak jugak
jumpa booth yang dicari..menengok dalm pesbuk kang main duk promote
boothnya diserbu orang ramai...
ok fine...xde rezeki aku nk mencuba produk tu..
dah penat berehat la kat booth banana..
masa tu si ben ngasri duk atas pentas memanggil² 5 pasangan ibu anak untuk naik atas pentas
si anak ara aku tu duk tarik² tangan aku maka jadi la aku salah seorg peserta ibu dan anak yg 
kekonon sweet bak kata si bell ngasri...
pertandingannya MAKAN....ini ditanggung beres...satu pack potato jacker..anak kena suap ibu makan..
sape habis makan dulu dikira menang...
juaranya tentu la KAMI...MAMA + AYUNI..yeayyyyy
si ayuni kalau boleh dengan plastik² tu nak bagi aku telan...ngggrrrrrrrr.....
ok dah menang si Bell ngasri hampeh kau ye  tu cakap la
"ok ..kita bagi tepukkan kat akak ni sebab berjaya menghabiskan makanan ringan ini 
lalu menjadi berat " sambil tu tangan tuju kat badan aku...cessss..nak kata aku gemuk r tu...
lantak ler...tapi satu kenangan yang tercipta sempena hari ibu...
antara kenangan jom heboh
lepas ni tobat tak pegi dah.. :)

1 tulisan ikhlas utkku:

Norma NML said...
This comment has been removed by the author.

Template by:

Free Blog Templates