Saturday 18 April 2015

Dinner : TNB quality night 2014


semalam 17th april 2015 joint cik somi ke majlis
makan malam TNB....Quality night....tiap² tahun quality night..
memang tak tukar...hehehe
pastu 2014 punya plak tu..sbb tnb punya financial year blm tutup...
so yang malam td 2014 punya la..2015 tunggu tahun depan...
jarang² dpt joint sbb kena tgk date...kalau date tu
cik somi tak keje blh la pegi...kalau kena keje mmg xleh pegi..
tema merah hitam putih...hmmmm belasah je la
pakai je apa yang ada....
tapi ramai jugak yg ngikut tema...ada satu family tu siap
sedondon baju batik merah hitam...mak + ayah + 4 anak berbaju batik...perghhhh
bajet tinggi tul..tapi berbaloi²...menang kategori best dress family....

sedondon ngan cik somi itu pun hanya kebetulan...
makanan best...muhibah..ada western ada kampungan ada bandaran...
utk budak² ada aiskrim..dan pasti itu la yg diangkut
berkali² oleh si kecik aku yang berdua tu...


baju si bujang aku ni pada mulanya aku ingat masih muat...
baru je beli rasanya...bila nak pakai dah singkat..bila masa la ko meninggi
wahai cik aiman....pasni kena beli baju saiz besar² sket...
malu² dia nak bergambar dengan aku...sbb 2 org clasmate girl dia
ada skali kat situ....yang si bujang kecik tu asyik nak jadi
mat smart..selagi rambut tu tak terpajak tegak gitu selagi tu
tak puas hati...
 

punya la seksa aku nak bergambar single ni...ada je yang nak menyelit..
akhirnya berjaya....boleh plak cameraman tnb tumpang skali snap
gambar aku time ni...dah pesan awal² ngan cik somi...sila mintak gambar i tu ye...

kejap kejap ye...mana anak dara i...
♫ ♫anak dara kat mana..anak anak
dara kat mana ♫ ♫
macam menghilang diri plak anak dara i ni...and siyes mmg susah btl
nak snap gambar dia...asyik menghilang je...so gambar dia xde..
sempat yg ramai² tu je sekeping....alasan

keseluruhannya...kureng best..sbb lucky draw tak best
dan tahun ni cik somi kurang dpt award
hehehe

0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates