Saturday 9 May 2015

Keranamu Hati perempuan

aura hasutan betul tgk drama² melayu skrg...
ternow hati perempuan ni ha...
gara² hati perempuan ni la aku jadi gila..
kalau gila tak nyusahkan org xpe
tapi gila nyusahkan poket suami aku

tiap² minggu...dua kali seminggu duk terjah pasar malam
sebab ni ha...


satin weiii satin..hahaha...sibuk duk
mengumpul koleksi satin pulak doh..gara² melayan
drama ni le..poket aku kosong godek poket cik somi..hehehe
nasib baik la murah...rm10 ~ rm 13 je ikut jenis satin..

yang paling penting senang nak dapat
skrg duk wat koleksi satin / benang hijau / sbu..
dah stop wat koleksi AJ sbb faktor kepayahan 
design aj mmg kebabooomm tp bila memikir
insiden ari tu alhamdulliah so keinginan nak dptkan 
AJ berjaya dibanteras....aku taknak menjadi salah seorg
penyumbang kepada situasi aj itu...

ala yg penting bertudung...kan kan kan
pasni drama apa la yang nak viralkan
pesen² baru....ikutkan satin ni dah wujud zaman
jepun lagi tp sebab takde faktor yang megebomkan pesen
ni maka takde la faktor wow tu...

satin ni pun cantekkkk je aku nengok...
design corak² pun terbaekkkk...walaupun
takde paris takde misak takde cupcake etc etc

kjp² ye...hmmmm  macam AJ pun ada wat tudung satin sekarang ni

target : koleksi tudung satin untuk setiap kaler...

1 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

go kak jijah...go.. biar roboh lemari dia dgn satin lak.. hehehe

Template by:

Free Blog Templates