Thursday 28 May 2015

Sukan tahunan Sk Jalan Enam - ayuni the champion


Frust tak dapat hadir acara sukan kali ni sebab kerja kerja kerja...
tghari cik somi wasap bagitau ayuni dapat juara untuk 3 acara 
dan gangsa untuk satu acara.*mata masuk habuk*..wahhhh...
tahun yang paling cemerlang sepanjangpersekolahan dia....

Dari awal tahun persekolahan sampai sekarang
dia sangat sangat sangat terlebih aktif la plak...
dengan bertaranum..bercerita...berchoral speaking
bersukan...ada acara peringkat sekolah...peringkat zon..dan 
perlawanan antara rumah²...
dan 2 3 hari ni aku perasan dia sangat keletihan...


cikgu displin

caya ka cikgu..bak kata cik somi cikgu ni plak yang terlebih excited...

kalau aku ada time tu aku pun sama naik bagi support okeh...
tgk dia teringat zaman i muda² dulu....bola jaring...berlari...
senaman berirama...hoki..lompat jauh....
dalam erti kata lain nak gtau...memang sah dia ni keturunan aku
dan copy paste aku punya kewibawaan haktui

teman² sepermainan aku cakap ayuni ni sebijik muka aku
masa aku seusia dia...muahahaha....ambik perangai elok² dah la
yang tak elok tu tak payah copy paste ye...

apa² pun...well done sayang...dengar awak kata awak dapt
anugerah olahragawati terbaik..tapi sebb kan cik somi balik awal
hari tu awak tak dpt naik podium terima piala...
bawak balik piala tu dulu ye baru mama bagi hadiah extra ye...

1 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

tahniah ayuni.. akak, bangga smpi kembang idung x?

Template by:

Free Blog Templates