Wednesday 13 June 2012

Aiman vs ayuni...




ari tu aku ada buat entry pasal sufi vs izara..skrg ni nk kenang2 masa dulu2..semasa 11 tahun yang lepas..nak kenang masa aiman dan ayuni plak semasa kecil...dah 11 tahun!!!..kejapnya masa berlalu..rasa baru lagi cik somiku menjabat tgn melafazkan nikah....eh out of topik plak..ok back to the story this entry mentry...masa mula2 dpt tahu ngandung sulung tu *bunting pelamin ko..hehehe* berharap sesangat dpt anak girl tp dpt boy..takpe terima je...bila dia kuar ramai yg ckp mcm muka perempuan..skrg ni dah 10 thn umur dia..perwatakkan dia jadi lembut plak..adakah kerana...hmmmm..tak mo ckp r...suka bila dpt tgk anak2 membesar depan mata...bermakna banyak dah cabaran yg dilalui dlm membesarkan mereka...suka duka tensen marah dipukul disayang dimanja...itu la adat resam dan rempah ratus dlm membesarkan mereka dan masih banyak resepi yg berbaki sehingga lah aku menutup mata...

CHE NABIHAN AIMAN



V
v
v
v




masa dalam pantang ramai org2 tua yg datang menjenguk cakap adiknya nanti mesti perempuan..camne diorg tgk aku pun tak tahu...tp aku macam suke je..terus excited nak ngandung lagi..hehehe...alhamdullilah memg rezeki aku cepat....aku disahkan mengandung masa aiman  berusia 10 bln....hehehe express tak..dan bagai benar tekaan mereka aku dpt girllll...mmg excited sesgt....dan dikala dia berumur 8 thn skrg perwatakkan dia semacam lelaki la plak.....hehehe

CHE NURNABIHAH AYUNI




V
V
V
V




sekian..thank you for reading...

notakakiku : puasa tinggal lagi 3 hari nihhh..

2 tulisan ikhlas utkku:

Dee Z said...

nanti dh jd anak dara berubah ler dia..;))

Norma NML said...

Betoi2..kecik lgi tu ssah nak judge..syukur ape..awk ada jgk teman nk sharing cite..:-)

Template by:

Free Blog Templates