Thursday 14 June 2012

♫ saat yang bahagia....♫..selamat hari bapa





bestnya kalau hidup ni sentiasa bahagiakan...2 3 hari ni asyik terkenangkan saat2 bahagia yang dulu2...hari pertama berkenalan dengan si dia sehingga la mendirikan rumahtangga kemudian lahir la buah2 cinta...hmmm..aku  ingin bahagia selamanya...ahad ni 17 jun hari bapa....mcmana seseorg itu menjadi bapa samala mcmana seseorg itu menjadi ibu.....kepada cik somiku che nazir che noh selamat hari bapa..semoga kita bahagia wpun selalu bertengkar..hehehe




masa ni akad nikah di petang kamis 20122001...sekali lafaz je tau...tp aku yg menggigil..sejuk tangan..tangan aku ok tangan dia aku tak tahu...xleh pegang tak sah lagi *padahal dah byk kali pegang pun sblm tu*...




mas kawin rm5000..kiranya kat kampung time ni paling tinggi le..hehehe...pas bagi duit tu ambik gambar terus laki aku kena halau balik..hehehe..esok lps sanding baru blh tinggal situ..apadaaa

jeng jeng jeng...9 bln selepas itu...dapat baby yang pertama..maka dapat la gelaran bapa pule...terrer tak kami...skrg dah berusia 10 tahun....dah pandai masak nasik tahu anak bujang aku ni...dah besau...




lepas baby  first berusia 1thn10 bln lahir la si adik plak...cik somi ku still maintain nampak  mude lagi masa ni..mana taknya baru  26thn dah ada 2 anak..org lain baru nak kawin tahu...skrg anak girl aku ni dah berusia 9 tahun...selalu kena marah ngan aku..nape ek..tak tahu.. :)

ini baby 3rd..skrg baru berusia 3 thn..jarak 5 thn dgn yg no 2...kenapa ??? sbb kena plan la...belanja sekrg bukan murah oooo...nanti tak tertanggung plak...yg no 3 ni terlebih2 manja plak ngan aku...dah 3 thn masih hisap botol dan pakai pampers masa tido...
dannnn ini la hasil yang TERAKHIRRRR...skrg baru berusia 4 bln..dah pandai meniarap..dan aku sentiasa teringatkan dia bila keje..ini yg bongsu ok sbb aku dah kertu dan takmo beranak dah...skrg masa utk beri perhatian kat mereka semua..sbb mereka dah makin besar dan makin perlukan perhatian...terutama skrg ni terlalu banyak kes2 yg melibatkan kanak2 yg menggerunkan jiwa raga aku ni...

sori ek..kali ni banyak gambar lak...saje nk g tahu ini la saat2 bahagia dlm hidup aku yg tak mungkin aku lupe...

notakakiku: maafkan aku andai aku bersalah....





3 tulisan ikhlas utkku:

Dee Z said...

kenang yang indah2 jer... yg luka buang dlm tong sampah. Kenangkan yg baik2 shj.. biar yg baik menutupi yg buruk. hasilnya tinggal yg baik saja.. tp kengkadang krn nila setitik habis susu sebelanga... minta dijauhkan...;))

Dee Z said...
This comment has been removed by the author.
MizzTina said...

sedih klu ayuni bc ni.. kehkehkeh...

Template by:

Free Blog Templates