Monday 4 June 2012

susu ibu vs susu formula




dari semalam aku menahan perasaan marah dan geram dan tak puas hati kat org2 yg otak vangang dan jumud ni *yesss aku blh maki2 kat sini*..."eh bagi susu badan je dah xde duit ke nk beli susu fm"...tolongggg la tolongggg la wei tukar sket cara otak tu berfikir klu xnk org sakit hati ngan ko...susu ibu = takde duit nak beli fm...wei korang ni tahu tak yg betapa mulianya ibu yang menyusukan anak dengan susu badan disisi ALLAH  dan betapa tingginya ganjaran yg seorg ibu itu perolehi...ko bangga la sangat dengan susu fm ko tu..ye la banyak DUIT kan..meh sini celik mata tgk..
  • Wanita yang beri minum susu badannya kepada anaknya akan dapat 1 pahala daripada tiap titik susu yang diberikannya.
  • Wanita yang beri minum susu badannya kepada anaknya yang menangis maka Allah beri pahala satu tahun pahala solat & puasa.
  • Kalau wanita menyusui anaknya hingga cukup tempoh 2 setengah tahun, maka malaikat dilangit khabarkan berita bahawa syurga wajib baginya.
amacam nk lg ke...ko bg susu fm tu ko dapat apa..dpt riak sbb ko byk duit mampu beli fm kat ank ko ..anak ko dapat sakit ada la...wei asalkan anak aku sehat tak sakit yg ko peduli sgt tu apasal.. kepada yg masih berfikir camtu tolong tukar cara berfikir wokey...nakkkk je aku bentang belanjawan poket aku kat ko tp nanti ko ckp aku riak plak...sebb ko la pg ni aku pum dpt 3oz je tahu.....aku rasa ko mesti tak tahu ibu yg menyusukan ank ni kalu perasaan terganggu cam marah ke tensen ke blh mengganggu pengeluaran susu...ye la ko susu habis g kedai je beli kannnn....hehe malas dah aku pikir psl ko..skrg aku nk pikir sesuat yg buat aku hepi je sbb nak stabilkan perasaan aku..ko boleh blah....

nota kaki: apa la benda yg boleh buat aku hepi nih..

2 tulisan ikhlas utkku:

Dee Z said...

panazzz... sungguh panazzz... sapekah gerangan org itu? sungguh kurang asam....;P

MizzTina said...

perghhhh..sedak tekak je kata mcm tu..sabar kak..

Template by:

Free Blog Templates