Tuesday 19 June 2012

Tolongggg la...aku benci 'kau'



tolooongggg la aku menci sangat kat 'kau'..tp ada jenis yang sukaaaa sgt kat 'kau'..dulu aku mmg suka 'kau' tp sekarang tak lagi...ada org letak 'kau' kat tempat no 1...klu ada no yg lagi awal dari no1 mmg 'kau' up lagi..tp aku letak 'kau' kat no yang paling lassssst sekali yg ada dalam dunia ni...ada org ckp bila aku cakap aku tak suka 'kau' dia cakap aku sakit dan suruh aku g jumpe doktor...tolongggg la...'kau' sangat tak penting dalam hidup aku tahu tak...kalau aku terpaksa jumpe 'kau' hati aku dan seluruh badan aku sakitttt tahu tak...tp aku tak boleh buang 'kau' dalam hidup aku sbb ada orang yang memerlukan 'kau'..jadi aku terpaksa rela terima 'kau'...aku tak tahu sampai bila aku boleh bertahan dan aku berharap aku boleh bertahan sampai bila2 walaupun aku benci sangat2 kat kau...sekian

notakakiku : jangan ditanya siapa 'kau' dlam hidup aku

3 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

sy syak "kau" ni bukan manusia.. sy syak la.. :)

Dee Z said...

jgn terlalu membenci & jgn terlalu suka... lebih baik berpada-pada. sekurang2nya kita berada di tengah2...

Norma NML said...

hah..menci samsung advance ker..kut nak yg note plak..he2..benci2 lame2 mkin syg..ahaks..

Template by:

Free Blog Templates