Monday 9 July 2012

Kawan karib...




kawn karib atau kawan rapat ialah seseorg yg takde hubungan kekeluargaan dengan kita...camna dapt kawan karib tu mungkin dari tempat keje atau dari zaman sekolah atau zaman belajo tinggi2 dulu...kawan karib ni merupakan seseorg yang lagak cam tido sebantal makan sepinggan/tempat berkongsi cerita..dimana ada kau disitu ada aku...kalu berpisah pun 'u keep in touch ya'...aku??? xde kawan karib..tak tahu kenapa susah sangat aku nk mencipta seorg kawan yang boleh aku beri gelaran tu...sbbnya aku tak tahu kenapa..masa aku blaja sekolah rendah bila habis sekolah rendah hilang la kwn2 aku tu...masa sekolha menengah pun cenggitu gak..bila dah keje ni..hmmm lagi la..dah byk tempat aku keje..bila berenti kat situ habis la situ wpun dulu masa keje sama2 rasa2nya ko la kawan karib aku...tp bila dah berenti semuanya ilang...nape ye...wpun aku dah lama mencari seseorg yg boleh diberi tittle tu tp mcm bila agak2 nak jadi je mesti tak jadi..aku pun tak tahu nape..so aku dah bosan bosan dan bosan akhirnya aku redho je la..dah mcm terhegeh2 plak nak jadikan org tu kawan karib kitew kannnnn...tp aku teringin nak ada keluarga angkat sbb kat sini aku sebatang kara je...

2 tulisan ikhlas utkku:

Norma NML said...

Hmm...tak de rakan karib pun rasanya tak pe..janji ramai kawan..terlalu rapat pun kdg2 ssah gak. Nti masing2 terlalu emosi..sikit hal aje dah jdi punca selisih fhm...:-)

MizzTina said...

hdp xperlu kwn karib yg terlalu akrab smpi nk tau segala bnda perihal peribadi kite sbb yg terlalu akrab ni la kdg² bw bencana.. tikam dri belakang.. 2kali sy kena mcm tu, serik.. tu belum kes nk sailang boipren.. setakat kwn biasa dh la.. akak ada hubby n anak², luahkan je mslh kt diorg.. even izara kecik lg, blh je berborak dgn dia..

Template by:

Free Blog Templates