Tuesday 2 October 2012

Aku dah pandai jalan²

Pandai jalan² kemana??? jalan² ke blog² org le...atau bahasa blognye blogwalking baru blaja dalm satu blog td perkataan ni..dah 6 bln lebih aku berjinak² ngan dunia blog ni baru reti menyinggah blog yg best²..terima kasih to my fren cik tina kerana memperkenalkan dunia blog  ni kepada aku...dan hasil ajaran dia le aku dah pandai menerjah  blog org lain...dan yg paling aku suka singgah blog ben ashaari..hehehe..dan yg terbaru coretan diari seorg abah..melihat gaya penceritaan dlm blog tu membuat aku terpikir nape tak terlintas dlm otak aku ni untuk membuat entry² yg sebegitu..walhal ianya berkitar pasal kehidupan seharian kita je sebenarnya...tak pyg nk ada tema² bagai..apa yg kita rasa nk tulis kita tulis je..blog kita suka hati kita la kan...org lain baca ke tak baca ke suke ker tak suke ker apa ada kisah...hmmm sedang mencari lagi blog² yg best untuk dibaca sambil mengisi masa terluang...

notakaki: nak tukar blog template uh nampak cantik camne ek...

1 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

tahniah kak.. ehehe..

btw, byk je template simple yg akak blh buat.. pastu buat header sendiri guna photoshop atau photoscape.. :)

Template by:

Free Blog Templates