Monday 16 February 2015

hari lahir mu


tahun ni kali ke tiga aku meraikan besday utk 2 org anak sekaligus...
kali ketiga sbb si bongsu aku tu dah berusia 3 tahun le..
kejap je pejam celik dah berusia 3 tahun princess bucuk² aku tu...
si sufi plak berusia 6 tahun...berkongsi tarikh lahir yang sama cuma berlainan tahun..
16 februari...hari ni la tu kan..tp sebb jatuh hari isnin dan berkebetulan plak
selasa nk balik kampung jadi aku raikan sehari awal...semalam ler...

untuk hadiah diorg aku dah prepare siap²..tak nak mcm lepas²
suruh diorg pilih sendiri..sudahnya meraung² sbb hadiah diorg pilih tu harganya
over the poket mami & daddy..hehehe...

pening jugak la memikir apa hadiah yg sesuai untuk diorg ni..
untuk sufi dah ada dalam kepala..untuk si zara masih ada tanda soal lagi...
so pusing sana pusing sini akhirnya jumpa jugak yg sesuai...
bungkus cantik² sorok dalam almari..

semalam pagi² wat surprise..tadaaaaa..utk sufi dan izara..
menggelupur diorg nak bukak..tp kami kata kata x boleh..tunggu g makan² dulu
then balik rumah baru blh bukak....tujuannya nanti xde la tengah syok² makan
merengek² tuntut hadiah terutamanya si sufi...

si aiman request nak makan steamboat..on behalf sufi katanya...
nak ke redwork kena pegi malam la plak...teringat seoul garden yang aku dah lama nak pegi..
jadi pegi la makan² kat situ....mmg kenyang giler dan sangat² sdp dan menepati selera i..
hehehe....bdk² tu duk mengerjakan aiskrim je la...rasa berbaloi² la makan kat situ...


dah settle balik rumah terus bukak hadiah...
buat sufi aku tak tahu nama benda alah tu..sejenis mainan remote control..
nak kata helikopter ada kipas di setiap sudut 4 penjuru...tp mmg benda ni la
yang dia duk merengek mintak dari dulu...

si izara plak sbb dia selalu main talking tom dalam phone aku tu
aku bagi seketul kat dia siap boleh peluk cium..talking tom tu sebijik macam yg 
dalam phone tu..bila ketuk kaki bunyi auw auwwww...
tumbuk perut bunyi dia gelak...ada 20 baby song..
bila kita bercakap dia ulang balik apa yg kita cakap...
bila terpandang mainan ni la terus beli utk zara as a besday present...

ni aku zoom sket function menan talking tom ni...

settle utk 2 org tahun ni...
tgh pikir utk ayuni plak..aiman dah over age...dah tak perlu
bagi hadiah dah..hehehe..

1 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

akak beli kt mana kucen tu.. nk beli gak la..


selamat hari lahir izara n sufi.. moga membesar menjadi anak soleh n solehah..

Template by:

Free Blog Templates