Tuesday 24 February 2015

Oh Zul ariffin


KARISMA  ♥ ♥ ♥    


SUWITNYAAAA...♥ ♥ ♥



OLOLOLO...MACHO WEIIII SI SENYUM SENGET NIH...


sebelum ni aku tk minat dia ni...tk penah tgk pun dia berlakon...
tak minat tak suka eee poyo je mamat ni kan...dulu la..
sekarang ni jadi terminat plak...meeowwww...
gara² si opismet yg mintak aku donlod drama istikharah cinta...
sekali terpengaruh la plak...terlayan la drama tu..
alahai sweeetnya mamat ni berlakon..best plak tu cara dia berlakon..
terutama bila dia senyum senget tu...
tiba² rasa merduuuu je aku dgr lontaran dialog² dia tu...
sudahnya aku duk ligat mencari drama dia yg dulu²....
mmg dia berlakon best..citer tak best jadi best.....

korea ???...aku lupakan sebentar...
cepat la pulih encik pc oiiii.....aku nk layan abg adik zul i ni...huhuhu...


2 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

ermmmmm...sape tu yg xnk share?

Norma NML said...

EHHH...bukan minat abg Aoran ke..heee

Template by:

Free Blog Templates