Friday 7 September 2012

Besday my anak bujang...

Alhamdullilah...sekejap aje masa berlalu...sedar tak sedar anak sulung aku si Che Nabihan Aiman dah berusia 10 tahun...dah jadi anak bujang..size selipar dia pun dah sama size ngan kaki aku...mcm terasa² lagi  saat pertama aku mengalami sakit bersalin...even skrg pun sakit akibat bersalin tu pun ada lagi...pagi² semalam seblm dia pegi sekolah aku dah wish hepi besday kat dia...mcm biasa la tersengih²...aku dan cik somi dah plan nak wat surprise kat dia...dah lama dia mintak basikal baru sbb basikal lama dia tu tayar kaler² merah kuning biru..dia segan dah nak bwk sbb dia dah besar katanya...asyik naik basikal ayuni aje...bila dia balik dari sekolah semalam aku cakap kat dia malam ni nk g makan² je besday dia so xde r hadiah..mama xde duit...muka dia dah sedey....bila dia masuk bilik dan tgh solat aku ngan hubby pegi la keluarkan basikal yg awal² lg kitaorg dah beli dari kereta...basikal tu aku pun boleh naik..so aku kayuh la dulu..pastu bila dia keluar nampak le basikal tu ..tersengih² dia menjerit..."mamaaaaaaaaaa aiman punye..."hehehe...tersengih²...sgt best rasanya bila dapat menunaikan impian anak² kan.....
seat pun tak sempat adjust lg....
makan² besday aiman
malam tu gerak pergi makan utk celebrate besday dia...dia dah awal² ckp nk makan steamboat...puhhhh selera mengalahkan aku...tp berbaloi la sbb dia mmg makan banyak...aku plak yg makan sket sbb siangnya dah makan byk kat jamuan raya opis...

notakaki: makin besar makin banyak demandnya...

2 tulisan ikhlas utkku:

mama aryan said...

dapat buat anak2 gembira,memang seronokkan..bahagia je rasa

Dee Z said...

happy birthday bang long...

Template by:

Free Blog Templates