Monday 24 September 2012

Tilik nasib..

memula aku nk g tau aku wat saje je untuk suke² dan ofkos la tak percaya pun..kelakor dan senyum sorg² bila si penilik nasib tu ckap..alkisahnya bertemu budak penjaga store yg tengah duk menilik nasib dgn seorg yg lain yg kononnya pandai menilik nasib..ok machaaa kasi tilik saya punya nasib boleh...secara ringkasnya aku senaraikan hasil tilikan dia ok...

Luck:
  1. umur aku 40 tahun aku akan mempunyai kedudukan kerjaya yg amat baik
  2. seseorg yg ada hubungan persaudaraan dgn aku dan dia tiada anak akan memberikan sedikit hartanya kepada aku
  3. jika aku berkeinginan untuk berpolitik dia sarankan aku untuk teruskan sbb aku mempunyai harapan yg cerah dalam politik * poyo je..Rosmah wait for me muahhaha*
  4. dlm masa beberapa tahun lagi aku akan dapat membeli lagi satu rumah
bad luck:
  1. ketika umur aku 45 tahun aku akan ada penyakit yg akan menyebabkan aku membelanjakan banyak duit untuk mengubatinya
  2. aku tak pandai saving duit
  3. garisan suami tiada pada tapak tangan aku
  4. aku ada keinginan utk sambung belaja ke level yg lg tinggi tp terhalang oleh sesuatu sebb jadi cukupla setakat ni asalkan mampu makan minum sudah cukup..
  5. suami aku seorg yg tidak bertanggungjawab dan tiada perempuan akan bertahan lama dengan dia kecuali aku..**muahahahaha...gelak dan gelak lagi*
sekian rumusan si tukang tilik nasib...

0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates