Monday 11 August 2014

aidilfitri 2014@1435H...End

Dah habis citer sedih..citer gembira sudah mari...yeeehuuu
♪ ♪ ♪ ooo balik kampung..ooo balik kampung.♪♪♪
raya kedua bila cik somi balik je keje kul 12 mlm tu aku terus ngajok balik kampung...
tpiiiiii cik somi ckp tak payah la kita balik pagi esok la dlm 530pagi ke...
frust sket...aku ckp kalau gerak awal blh sampai
awal..terasa la lama sket kat kg...cik somi ttp tak nak jugak..
bersoal jawab 2 3 minit rupanya cik somi takut pepagi lalu
kat highway karak tu..takut jumpa makhluk lain katanya...ecececehhhh nk cover
kekonon..ckap la takut jumpe hantu..hehehehe...
so gerak la kul 530...lenganggggggggggg sesangat jalannya...
kul 10pagi dah sampai umah mak...ambik satay frozen yang diorang
tempah dan terus gerak ke Kuala Terengganu umah kakak ipar sulung...
kul 12 lebih sampai tgk adik beradik lain semua dah sibuk kat dapur...
tukar uniform pastu joint diorg...wahhhhhh baru la terasa meriahnya raya
raya ke 4 open house family che noh...kali terakhir buat open house
tahun 2012...kali ni tuan rumah sponsor baju sedondon raya utk
crew² dapurnya.....si tukang jahitnya tak lain tak bukan
cik somi tercenta ler...designernya aku le..walaupun design
celop dalam pesbuk.....
penat siyes penat tapi seronok...makanan semua habis..tetamu
yang datang tak putus²...keje aku mengambil gambo je...ye la nak layann tetamu
bukan aku kenal pun..muahahaha...sorg aku tak kenal...kawan² aku yang aku
jemput duk area situ semua tak dtg..maka mcm² alasan la yg aku dengar..senyum tak perlu
kata apa²...
raya ke 4 ni baru berkesempatan bergambo dgn cik somi.
nak bergambo satu family mmg tak dapek la...anak aku tinggal si kecik ni aje..yang
lain hilang ntah kemana ngan sepupu sepapat diorg....
♪♪ kulihat biruuuu....♪♪
antara gambar² yg sempat disnap...kalau tgk latarbelakang gamba semuanya sama je...sbb kat situ
je kosong...ruang tamu satu lagi penuh org...kat laman penuh org..segan eh nak bergamba...
ini la uniform utk krew² dapur...yang terselit xde uniform tu ialah "org yang baru dibebaskan"
maksudnya biar la rahsia...
 The end....
notahati : lidah mana yang tidak tergigit..kalau takut dilambung ombak jangan berumah ditepi pantai...
sekali air bah sekali pantai berubah.....

2 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

meriah btl openg house tu.. comey je si mek tecit tu pakai tudung n baju biru.. jubah ke dress kak tu?

azizahchewan said...

mizztina..kejap je melekat tudung tu pastu ilang....baju tu ala jubah kot..nak kata dress mcm bukan..dress lagi cantik kena ada riben².. ;)

Template by:

Free Blog Templates