Wednesday 20 August 2014

Nombor guna semula ??


bulan februari ari tu register kan no tel si anak bujang...
sekali ngan talian internet...
senang sket nak berhubung dengan dia....
disebabkan cik somi guna no celcom yang plan 5 + 1 tu so masa 
register no tu cik somi registerkan sekali dalam plan dia tu...
lepas 2 3 hari selepas tu macam² mesej yang masuk dalam phone tu...
kalau yang berkenaan tak kisah la...ini yang mengarut²..
baki loan perumahan la...balance kad kredit la..sejak bila plak la
anak aku tu wat benda alah tu semua....dah sah² ni no guna semula...hampeh 
sungguh la..menyusahkan dan sangat merimaskan...

hah lantak...aku kasi tunjuk itu no telefon tu semua...ari tu rajin le jugak aku reply 
salah nombor...skrg malas eh..habiskan duit aku je nak membayor...
dalam banyak² mesej yang dapat tu..tetiba ada satu mesej yang buat aku
seram sejuk..mengucap panjang ooiiii...

alaaaaa aimannnnnnnnn baca guna nada kassim selamat   
bila masa pulak kau terlibat
dalam kes² orang bunting ni.....
nak je aku telefon budak ni bagi tazkirah subuh..
tak pun bacakan talqin terus...nak nasihat² ni i tak reti....
apa² pun semoga budak ni selamat dan dpt settlekan probelm
dia dengan si azwan tu....
oiiiii cik celcom oiiii....apa cerita ni...service terbaek la kekononnya....
bila call service center dia cakap mmg no celcom kebanyakkannya ialah
no recycle...bila aku cakap masa register tu kan dah bagitahu nak no baru..
dia cakap kalu tak puas hati boleh buat pertukaran kat celcom center...
sonang je cakap eh....nak g sana satu keje plak heh...lupa plak nak tanya
kena caj atau tak..kalau dia ckp ada nasib kau la kena maki ye....
boleh tak nak tukar service telco tapi nak kekalkan nombor yang sama...
bosan dah dengan celcom....

1 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

akak, mostly no mmg no recyle.. no sy ni no pomen kete.. byk kali org call tnye bengkel buka ke x n pernah sekali kena maki sbb kete lmbt siap pdhal ms tu sy dh nk terberanak.. grrr... siap msukkn sy dlm grup pomen lg.. wakaka..

Template by:

Free Blog Templates