Saturday 20 September 2014

Motor

dua tiga menjak ni si aiman selalu merengek nak bawak motor
kalau aku suruh pergi kedai ke atau ambik adik dia ke mesti
mintak nak bawak motor..tapi aku tak kasi..ye la bila 
masa ntah dia pandai bawak motor..tapi dia cakap
dia dah pandai...bila masa dia belajar..
dia bagitahu belajar dengan kawan² dia..dan
kalau balik kampung pak long kasi je dia bawak
motor katanya....siyes aku tak penah nampak..sbb kalau balik
kampung pun dia mmg akan selalu hilang..berkampung
dengan sepupu sepapat dia...
so semalam dia nak bawak motor pusing² taman..
aku cakap bawak mama sekali kalau nak..
cik somi tak kasi aku naik tapi dia yang bonceng...
bangga giler riak air muka si aiman tu...
bawak motor keliling taman dengan abahnya...

muka riak aiman dan muka cuak cik somi
ok..mama percaya dah awak pandai bawak motor...
lepas ni boleh g kedai dan ambik adik awak balik sekolah
bila dah cukup umur nanti boleh ambik lesen
tapi jangan mintak hadiah motor sudah la ye...


notahati : aku ingin "masuk" situ balik tapi tiada siapa yang sudi "menarik" dan aku tak
mampu untuk ke sana sendiri sudahnya begini la kot aku selamanya..

1 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

ok, dh blh amik lesen ni..hehehe gud job aiman..

Template by:

Free Blog Templates