Wednesday 24 September 2014

Tudung oh tudung


Dalam duk mengemas² tu baru perasan 
ada satu cabinet toyogo tak terusik lagi..
bila bukak je isi perut dua drawer atas hah ambik kau
bersusun tudung² aku kat dalam tu..bila masa ntah beli.hehehe
patut la cik somi menjeling je kalau aku nak beli tudung...
pening dah aku nk susun kat mana tudung² tu semua..
dah kurang pakai dah kan stok tuuuuu...
almaklum la...sekrg ni duk mengumpul AJ jeeeee...
duk search kat dalam group pesbuk
kami suka susun atur atau kssa...
mcm² gaya deme² ni duk susun tudung diorg...dan ada
yang aku tak penah terpikir pun...
kemas je ye...ni bukan almari aku
aku tak penah terpikir nk susun cam gitu....aku biasa susun  bertingkat²
maksudnya kalau bukak drawer tudung kaler apa yg duk kat bwh tak tahu..
tak penah terpikir nk susun tegak² kini..
tak lah bersepah kalau nak korek yg bawah..
boleh dipertimbangkan cara ni...
gambar kanan susun dalam bekas kecik²..hmm kureng setuju
tapi gambar kiri ok..mcam bagus je ideanya cuma nak
tebuk² dinding tu...haishhhh sayang rumah rasanya...
style belah kiri suka tgk sbb mcm satu almari dikhaskan untuk tudung je..
tudung segera aku dah banyak sedekahkan...
rasa sangat susah nak memeliharanya..huhuhu
yang belah kiri pun ok tp mcm memerlukan ruang yg strategik
kalau tak seolah² menyemakkan ruang je...
pening pulak mikir mana aku nak campak tudung tu..
nak bagi org sayang plak...
tujuan utama... cabinet toyogo tu aku nak halau
dia dari rumah...nak suh dia duk luar je...
malas eh nak mikir...tunggu weekend ni la sambung 
pikir balik...
mekasihnya geng KSSA sbb bagi i curik gambar...
notahati :  nape dia masih begitu sedangkan aku sudah tak seperti dulu....kecik hati sgt²...tapi tetap senyum

1 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

kak, toyogo tu blh buat aquarium..hehehe.. byk giler tudung akak.. sy punye byk dh bg org.. pastu skang mcm menyesal..

Template by:

Free Blog Templates