Monday 15 December 2014

MEREKA....

mereka tempat aku bergaduh
mereka tempat aku mengata
mereka tempat aku megumpat

mereka tempat aku bercerita
mereka tempat aku mengadu
mereka tempat aku bermanja
mereka tempat aku menangis
mereka tempat aku bergelak tawa

dengan mereka pernah aku merajuk
dengan mereka pernah aku terasa
dan kerana mereka kadangkala aku menangis..

dengan mereka aku mengumpat si polan
dan dengan si polan aku mengumpat mereka
dengan si polan aku penyampai berita mereka
dan dengan mereka aku penyampai berita si polan

buruknya mereka begitu la buruknya aku
baiknya mereka mungkin tiada baiknya aku
kekurangan mereka begitu juga kekurangan aku
kelebihan mereka mungkin tiada lebihnya aku

dengan mereka aku meminta pertolongan
dan dengan mereka aku menghulur pertolongan

apa yang ada pada mereka 
ada pada aku
tapi mungkin kurangnya aku
tiada pada mereka 

walauapapun sifat dan sikap mereka
itu la manusia yang tidak sempurna
mereka yang bernama sahabat
mereka yang menghiasi hidup aku
mereka koleksi terbaru aku
bermula 2011 hingga kini..

moga mereka tiada expired date
moga mereka kekal dalam
silaturahimku....
I REALLY APRECIATE ALL OF YOU
♥♥♥♥
amin...syukran jazilan..
mereka
mereka
mereka 

4 tulisan ikhlas utkku:

Norma NML said...

mereka...ada yg tinggi, ada yg rendah, ada yg montel ada yg comel, ada yg slim..hahaha..aku termasuk dlm slh seorang dari mereka itu..:p
Apapun semoga persahabatan tiada sengketa yg berkekalan :-)

MizzTina said...

moga ikatan persahabatan ini berkekalan.. tercuit terkata termarah terasa itu resam.. love u too akak!!!

azizahchewan said...

@Norma NML

hahaha...lainnya bentuk fizikal luaran begitu juga lainnya sifat dalaman..lainnya perangai..lainnya tingkah laku...warna warni dalam kehidupan manusia....♥ ♥ ♥

azizahchewan said...

@MizzTina

manfufacturing date : may 2011
expired date : NIL

:)

Template by:

Free Blog Templates