Wednesday 7 January 2015

Welcome 2015

Walaupun hari ni dah 7 hari ditahun 2015 aku rasa 
belum terlambat aku
nak ucap selamat bertukar tahun...
aku tak sambut sbb tahun baru aku lambat lagi..
2014 tahun dugaan bagi rakyat malaysia...awal tahun pertengahan tahun
dan akhir tahun penuh dengan tragedi sedih yang Allah anugerahkan...
semoga tahun 2015 ni ada hikmah yang Dia ingin  kita nikmati...
secara peribadi tahun 2014 merupakan tahun rezeki bagi 
aku suami isteri...rezeki anak² yang mula kami rasai...
syukur kami itu kami zahirkan pada yang memerlukan
kerana dalam rezeki yang kita perolehi ada bahagian 'mereka'
yang perlu kita tahu...semoga Allah memberkati
rezeki yang telah dia berikan...
tahun 2014 juga merupakan tahun yang menyaksikan
aku 'kehilangan'  ikatan silaturahim hanya kerana 
sikap & sifat semulajadi manusia...
azam untuk tahun 2015...hmmm
secara kesimpulannya tema azam "welcome a new of me"
apa yang baru??...semua yang negetif nak tukar jadi positif....
merangkumi sikap, cara hidup, persekitaran, pergaulan,
dan lain²....yang kearah kebendaan tu tak termasuk ye..
dan target paling utama :
sebelum detik 12 malam 31/12/2015....
kami suami isteri nak lengkapkan saving akaun
anak²...biar sama byk..tak lebih tak kurang....insyAllah....
itu semua untuk bekalan mereka nanti....
cukup atau tak korang pandai² la ye anak² mama...muahahaha
notahati : kaki dah start sakit..mungkinkah sebab berlari hari²...pergi holiday naik 2kilo..susahnya nak maintainkan berat badan weiiii

1 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

moga rezeki makin bertambah kak..

Template by:

Free Blog Templates