Saturday 19 October 2013

Aidiladha | Menderu


Daging daging daging dan daging..nama pun raya aidiladha....
raya tahun ni cik somi buat korban..aku tak buat....turn aku insyAllah tahun depan plak..
nanti kalu dua² buat penuh plak peti ais umah aku tu....
lepas je sembahyang raya semua pakat² g tengok org sembelih lembu 
pastu gotong royong melapah lembu plak..
pastu mengadap je la daging lembu tu utk bfast lunch dinner..adoiyaiii..sampai² 
kat bangi terkam dapur cari maggi...
sekarang ni tgh google resepi² yang berasaskan daging...
encik lembu yang selamat dikorbankan.....
jom jommmm pergi menderu...aku igtkan apa..
rupenya air terjun...dah ramai² terasa meriahnya..kalau tak setakat
aku je satu family...lama tak mandi air terjun..tapi 
nak sampai sana..ya rabbiiii...
kerajaan tranung weiiii..wat la comel sket jalan tu..sumbak...
tempat sedap doh cantik dan menarik tapi gok...??
bila ramai² camni baru terasa suasana perkelahan tu... 

anak² aku mandi macam tak pernah jumpa air..
aku dah menggigil diorg steady lagik
penat weiiii..balik berkelah semua terbongkang...
balik kampung kali ni ada tragedi yang terjadi dan akan dikenang sampai bebila..
manusia jahat @#$%%^...sekian..

nota: terasa nak wat cheese kek..yum yum

0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates