Thursday 10 October 2013

Cik somi punya keje..

banyak kali pikir nak wat tak n3 nih...kot² dikata nak menunjuk ke eksen ke...sukahati la mulut memasing..yang penting niat aku nak memberi sedikit penghargaan pada cik somi..yang baik² kita war² kan..jgn riak ok  yang buruk² kita simpan ketat²..

cik somi saya ni bekerja shift..jadi dia ada masa terluang dirumah kalau nak bandingkan dengan aku yg balik keje je pasti bersilat ngan anak²..jd cik somi memng baaaaaanyak bantu aku dalam urusan jaga rumah ni...aku paling suke kalau dia keje shift petang..sbb bila aku balik keje dia dah siap masak..muahahaha..dia terer masak wokey...tapi tak la sehebat chef...

ayamg goreng kunyit dan kari daging + ayam bbq
gambar atas tu antara menu yang cik somi masak..tak pyh la nak tepek bebanyak..rimas...kalu dia shift malam ke pagi ke masak memasak aku le plok....satu lagi ketereran cik somi yang tercenta ni malu nak gitau
ialah menjahit baju..yea yea menjahit baju..baju melayu baju kurung baju kurung moden peplum skirt kebaya...dia ambik gak la upah baju..kalu nak suh dia jahit yang penting mesti ada CONTOH...insyAllah jadi la baju tu..hanya isterinya saje boleh ukur badan...

ni baju raya tahun ni...baju kurung moden berlace dan kain flupi ok salah eja  untuk diriku dan tu gambar baju puteri bongsu...yang gambar atas yg terselak kat dada tu direka khas oleh cik somi untuk memudahkan aku menenen si puteri bongsu...waahhh hebak hebak..boleh reka² baju plok...itu aku yang request..so jadi la baju kurung moden berlace menyusu...


ni gambar ambik semalam..tgh repair baju aku..tq muah muah
dua² ketereran cik somi tu macam ala² perempuan sikit kan..jangan salah sangka wokey..tgk gambar ni plak..

hasil tukangan cik somi rak akuarium dan rak kasut..ni keje lelaki kan kan kannn???...
ada lagi


tadi hasil tukangan kayu..yang ni hasil tukangan besi...tempat bbq...set bbq ni hasil kreativiti cik somi..tak caya cer cari kat kedai...tak kisah r tak cantik pun..tapi kau ada???...

satu lagi kalau bab² letrik ni..dah nama pun keje tnb ambik plak subjek electrical..kalau tak tahu  pasal wayar² letrik ni tak dapek nk nolong ehhhh....hari tu renovate rumah bab² masuk letrik ni semua dia wat sendiri....

eh eh..tertempek plak gambo ni....ni pun ketereran ciksomi jugak..4 ko...wakakaka...rezeki rezeki

ramai yg cakap..sonang hidup kau jah..jimattttt duit..terima kasih daun keladi..mmg pun banyak jimat duit....
ok sekian sahaja n3 menunjuk dan riak aku..

pada cik somi..mama love bi u..muah muah...

note:hujan selebat²nya di petang hari kamis...

0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates