Monday 7 October 2013

Lapan oh Lapan

mencik no 8...dalam banyak² nombor kat dunia ni aku paling benci  tulis no 8..
sebb jadi kepek...incik bos selalu tegur no 8 aku..penat dah wei aku praktis tulis no 8..tetap jadi kepek jugak...aku wat bulat seketul seketul jadi kelako plak..dah la tulisan huduh bila bercampur ngan no 8 jadi makin huduh..see seeee

yang atas tu la no 8 aku..yg bawah tu pun aku punya jugak tp masa nak tulis tu berdoa puh kiri pun kanan..cuba tulis lelaju hampeh la kalu jadi gitu..ishh tensen tensen...
pada incik bos..terima je la..no komplen komplen...boleh baca lagi kannnnn..


nota : pasal no 8 pun aku leh wat n3..muahahahaha...
nota lagi : minggu depan sambung cuti 2 hari..weeeeee.

2 tulisan ikhlas utkku:

Norma NML said...

Jah..belajar ngan eliz tu..cantik je 8 dia..;-)

MizzTina said...

hehehe...sabar kak.. klu byk sgt dia komplen, suh dia je yg buat..


epi oliday in advance.. :)

Template by:

Free Blog Templates