Thursday 24 October 2013

Candy crush : Dapat nyawa dengan cepat


satu permainan paling hot abad ini..sampai ada yang dah tahap ketagih...
dulu masa  game ni kureng popular lagi aku menyampah bile dpt msj kat pesbuk 
 " xxxx ask you to send a life "...
eeeeee nak tempik pun ada..amende la ni kan..asyik² suh aku bagi nyawa...
bila aku dah start melekat ngan candy crush ni aku plak yang mintak nyawa ngan org
hehehe..mesti ada yg nyampah..tp itu duluuuuuu..masa awal² nak melekat ngan game ni
sekarang ada cara lain nak dapat nyawa..tak payah mintak² ngan org..
aku baru je tahu cara ni...meh sini aku ajor..

sekrang nyawa 'kosong'
pastu pergi kat phone setting tu ..sila abaikan model comel kat blkg tu ye :)
cari function date and time tu...

pastu tukar date sehari selepas tu...dannnnn 
tak sampai 2saat nyawa anda dah full balik...

haaaaa....pastu korang boleh le sambung main lagi dan lagi...
kalau nyawa tu dah habis lagi korang tukar la date tu lagi dan lagi...kan kita ada 365 setahun..
dah habis tahun 2013 ko tambah tahun 2014 2015 2016...sambung la sendiri...
kalau korang mmg ketagih ngan candy crush ni + xde keje lain nak buat
sure sekejap je boleh habis level dan khatamkan game ni..
cara ni terpakai untuk main kat phone aje ye...kat komputer pesbuk
aku tak try lagi..sape rajin try la..i'm bizi.. :)


nota lagi : benda yang aku cakap setahun lepas pun boleh kuar balik jadi bahan umpatan..tak phm tak paham..pasni cakap ngan pokok kerusi meja je la..senang

0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates