Monday 14 January 2013

Kurangkan bercakap...Boleh ker??

InsyAllah boleh....ini bukan azam tahun baru aku ok tp cuba untuk buat perubahan..kenapa??? sebab aku dah bosan penat letih bila ada percakapan aku yang tidak menyenangkan *siyes aku tak tahu pun ada org yg tak senang hati* hati orang akan dijadikan bahan untuk menghanjingkan dan memerli dan diumpat...itu mmg dah lumrah bila ada benda yang aku tak senang pasal kau dan kau tak senang pasal aku...sebb semua orang tak sempurna...jika ada yang terrrrlanjur berckp bangga kau pikir riak..jika ada terrrrrlepas cakap kau ckap mulut longkang...puhhhh penat tau...dan lebih² lagi bila ada si tukang sampai yang tak berbayar.."aku nak cakap kat kau je tp kau jgn ckap kat dia plak..bla bla bla bla..." seeeeee itu la muqodimah si penyampai yang tak berbayar aka talam dua muka...jadi solutiannya kurang kan berckp dan jangan jangan jangan percayakan org 100%....rambut sama hitam*kalau yg ada kaler lain tu maafkan saya ye* tp hati lain² maaaa..badan lain² perasaan lain² ok....latihan aku untuk kurang bercakap mulai sekarang 14/1/2013 pukul 1700...hehehe...babai


0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates