Sunday 20 January 2013

Tragedi 19 januari 2013....


Bukan tragedi berdarah bukan tsunami ttp tragedi aku eksiden lagi..huhuhuhu..lagi???? mcm dah byk kali jekan..mmg pun tp kecik kecik je la..kali ni BESARRRR PUNYA....kisahnya nak berhepi hepi la konon  sbb nak pegi lawan boling kat warta bangi nun...dalam xcited nak g sbb dah lama sesgt tak main boling tu setat kete..cantikkk je nak kuar simpang umah aku tu berdebummmm...aduhaiiii terpandang kete kat depan aku honda crv...oh my god kete aku..kemek teruk kat depan..hoda crv tu nampak cam calar sket je..ok ok tenang..matikan enjin turun...si pemilik crv tu dang dang tu jugak mintak rm1800 ngan aku sbb dia baru je tukar katanya..aku blur..aikkk calar canggitu je mitok rm1800...aku ngaku mmg kurang tahu pasal spare part kete ni..gulp aku  telan air liur dan call cik somi....so pemilik crv tu tak habis² membebel..awak langgar kuat la....anak dia tgh makan la..si baik anak dia tak terpelanting la...la kata aku langgar kuat tp anak dia tak terpelanting la plok.. aku cool dan diam aje...siyes aku igt dia dah gerak tadi sbb takde kete dan dengan anggapan aku tu dgn yakin la aku nak gerak tp rupanya dia tak gerak lalu gedegang le...cik somi datang kena beleber sebijik..sori cik somi dah nak jadi bukan sengaja...dalam kepala aku mana aku nak cekau duit nk bayor repair kete...dah le tgh mengorek untuk renovate umah yg terover bajet nih... cik somi cakap wat report polis kita claim insurans...tp si pemilik honda crv tu macam tak setuju dia cakap biasa org settle luar je bang...tp cik somi ttp berkeras nak wat report polis..pastu dia ckap lagi nanti abag kena saman maksimum tahu dan kalau abag hilang insuran note abag kena ganti lagi banyak..chewaaaahh aku kena la laling aku tu dokumen penting gitu takkan cuai punya...cik somi terus cakap tak pe kita report polis....samapai balai polis wat report honda crv tu cakap lagi kat polis officer tu "dia langgar kuat tadi'..eh eh lelebih plak ko ye...pastu kena g polis trafik kajang plak..lagi skali dia cakp kat sarjan tu 'dia langgar kuat tadi bang'..eh eh nak je aku sound "ah ah kuat sampai terbalik kete kau tu yg tercalar gitu tp kete aku yg kemek teruk"...mmg boleh hilang sabar tahuk..tp sbb salah aku jadi aku sabarrrrrrr...walaupun dah mendidih...


honda crv yang cedera 'teruk' sesangat tu..yg putih kat tong tu adalah hasil perlanggaran tu

ni kete wira aku yg cedera ringan  je

bak kata pemilik tu tong spare tyre tu kena tukar satu set tu sbb dia mintak rm 1800 ngan aku..dn aku mmg tak tahu rege benda alah tu..kalau ada sesape yg tahu cer komen sket...

0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates