Tuesday 22 January 2013

Makan selepas makan


Pelik tak bunyi tajuk tu..tp tu la satu²nya tabiat yang paling susah aku nk tinggalkan...selepas makan nasik tak 
kira tengahari ataupun malam aku mesti mencari sesuatu untuk dimakan lagi....tak kira la buah atau kuih atau biskut atau roti atau keropok atau pun coklat...bila tak dapat aku jadi resah...macam ada yang tak lengkap...ada tak sesape yang seangkatan dengan aku ni....aku perlu meninggalkan tabiat BURUK ini kalau tak sampai bila² pun aku tak kurus...kalau aku mcam ni pakai la produk kurus harga ribu riban pun tapi kalau tabiat ni aku tak bleh tinggalkan so xde makna la kan...tak nak makan malam ??  laaaaaaaagiiii la aku rasa aku takleh buat...muahahaha.....

P/s : aku sangat gilerkan pasta...

0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates