Tuesday 29 January 2013

aku dapat jawatan itu tapi...??


Dressing dah cantik berblazer bagai dan sedang menunggu giliran untuk ditemuduga..duduk atas sofa empuk..pergi temuduga di salah satu kementerian kerajaan...memamg dari dulu lagi apply jawatan dalam kerajaan tp tak sangkut² lagi...sedang menunggu untuk ditemuduga terpandang kawan aku berpakaian segak berkot biru...kawan satu course dulu...tiba² dia pandang aku dah ditegurnya aku..dan bila dia tahu aku datang untuk interview terus dia cakap aku konpem dapat sbb dia yang akan interview aku rupanya.....aku mmg dah hepi sangat bila dia ckap camtu tp...

-
-
-
-
-
-

aku MIMPI rupanya...

muahahaha....terjaga dari tido termenung kejap..alangkah bestnya kalau betul² aku dapat jawatan tu..tak kisah la jawatan apa asalkan dengan kerajaan..dapat berkhidmat untuk masyarakat oooo....



3 tulisan ikhlas utkku:

Dee Z said...

hahaha... terkubur sudah...;))

MizzTina said...

hehehe..mn tau mmpi jd kenyataan

Unknown said...

semoga mimpi jd kenyataan kikiki

Template by:

Free Blog Templates