Monday 7 January 2013

Mimpi / gemuksss

walaupun tidur aku tak berapa nak lena mlm tadi tp sempat jugak bermimpi...dlm mimpi tu aku telah disahkan hamil anak kembar tp yang peliknya anak kembar itu mempunyai tumbesaran minggu yang berlainan..satu dah 3 bln@12 week dan satu lagi 1bln@4 week..hehehe..camne blh jadi berlainan gitu.. pegi la tanya syaitonirojim yang buat mimpi aku jadi macm tu...tp peknen lagi??? oh tidak..aku sudah tutup buku...dah cukup korum dah..2boys and 2 girls...
pasal gemuks ni pulak alkisahnya satu pakcik seopis aku..dari mula aku naik keje lpas habis pantang duk ratib pasal badan aku gemuk..suruh aku diet la tahan makan la..pipi aku dah bulat la...mcm²..ok aku tahan sabar sbb aku hormatkan dia sebagai org TUA..tu sbb aku ckp pakcik...bila dia duk sok sek sok sek dengan bebudak yg aku tak kenal pasal badan aku ni ok aku masih sabar sbb perasaan hormat aku sbb dia TUA,...tp aku rasa hari ni perasaan hormat aku tu kat dia aku dah letak kat tapak kaki aku ni...mmg tunggu time je dia ni nak kena maki dengan aku..dah nak hampir setahun kot dia duk ratib pasal badn aku ni..apa yg dia susah hati atau tak puas hati pun tak tahu..mcm la mlm² dia tido dia peluk aku..hellooo laki aku pun xde bising² tahu...

2 tulisan ikhlas utkku:

Dee Z said...

banyakkan bersabar... dia bergurau saja. Maafkan dia...
# aku: semakin berusia semakin sensitif... kenapa agaknya??!!

Norma NML said...

Jah..hahaha ko sentap rupanya...aku dah kalis lah..pedulikan, yg penting hubby kita x kisah...tak gitu..:-)

Template by:

Free Blog Templates