Thursday 24 May 2012

besday anak



hari ni 24/5  merupakan besday my LOVELY LOVELY daughter :) che nurnabihah ayuni yg ke8 tahun...dah nk jadi anak dara dah ank aku ni besau dah...bila tiba besday dia ni mula la terkenangkan arwah ayah aku sbb seminggu selps ayuni lahir je arwah pergi.msih igt lagi lps bersalin terus je balik kampung sbb masa ni arwah dah tenat...alhamdullilah sempat aku bersama arwah untuk kali terakhir malahan arwah menghembuskan nafas terakhirnya disisi aku..ALFATIHAH....ok kembali kepada besday nih...semlm ababhnya dah belikan kek.seperti yg dia mintak mesti ada gambar barbie kat atas kek tu...kek ni dia nak bwk kat sekolah sbb katanya nk suh kawn2nya menyanyi pastu dia nak tiup lilin...alahaiiii...selama usia dia mmg aku tak pernah buat makan2 ajak kawan2 dia dtg rumah.mungkin dia teringin la tu nak tiup lilin disamping kawan2 dia..hmm pengaruh tv aku rasa ni...sebelum ni kalu besday ank2 mmg sambut satu family je kot..ntah apa mimpi dia kali ni..itu menunjukkan dia dah ada perasaan la ngok *ditujukan utk diri aku sendiri*
lepas tu mlm tadi dia ckp kat babah dia"abah mlm esok kita makan kat bakar2 tu kan"*ni tempat steamboat sbb kat sini blh makan aiskrim byk2*..terus abah dia jawab.."banyak duit awak mcm2 nak..nak kek la nak purse la nak g makan la"...sambil mata dah merah dan berair dia ckap "alaa 3 je pun bknnya banyak"..hai la anak ko tahu tak permintaan yg 3 tu berapa kosnya..hujung2 bulan ni nak oiiii..dah la bln ni dah terlebih2 belanja..beli freezer la pakai implan la hadiah hari ibu la *opss masuk list jugak*...sooo pengajarannya seblm besday anak sediakan duit berguni2 sbb makin dia besar makin byk permintaannya..sekian..

ni la kek barbie yg sekilo beratnya...

                          
                                                   notakaki: aku dulu nak dpt besday wish pun susah tau...

4 tulisan ikhlas utkku:

Norma NML said...

Happy Bezday Ayuni..semoga membesar jd yg solehah..Pn Zizah, harap maklum..knk2 2 tahun pun dah ade prsaan yer..

azizahchewan said...

@Norma NML2 thn baby lagi kalu mintak pun rasa sonok je jiwa tp bila 8 thn kalu mintak sesakkk je jiwa..huhuhuh :

MizzTina said...

cantek kek!!



mama bekeng la..

azizahchewan said...

@mizzkechiquebekeng tp baik tau

Template by:

Free Blog Templates