Saturday 12 May 2012

makin mulat...

"jijahhhhh...nape makin bulat ni"...euwwww..satu teguran yang aku paling tak suka..so kalu tak tegur pun takpe..walaupun itu satu kenyataan...aku akui mmg setiap kali lepas beranak *dah 4 kali ok* mmg badan aku akan naik...tp berdasarkan pengalaman yg dah 4 kali beranak ni aku mampu utk menurunkanya kembali..kan best klu yg menegur tu blh baca blog aku ni..cuma tunggu dan lihat aje la..wpun aku sedikit risau kerana nafsu makanku bagai membuak2 skrg ni..huhuhu tolonggggg....aku tak nak jadi camni.


skrg ni aku tgh berusaha ke arah itu...last month aku dah dinasihatkan oleh doktor untuk menurunkan berat bdn ketika itu 64kg kepada 55kg kerana aku sudah pun menghampiri obesiti..tp aku dlm dilema kerana si kecik aku tu menyusu badan dan risau kalau2 mengefekkan susu dan pengeluaran susu..hmmm camne ni....nantikan ngan si kecik aku tu skali yang kurus...aku nak kurus aku nak kurus aku nak kurus aku nak kurus..ZZZZZZZZZzzzzzz
                                   

0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates