Thursday 10 May 2012

emosi...siti rosmizah

Hari yg penuh dengan emosi...emosi yg diciptakan menerusi buah tangan terbaru siti rosmizah...bila pembacaan seiring dengan pengalaman mampu mengalirkan airmata tanpa dipaksa...kesemua novel hasil nukilan penulis ini benar2 meruntun jiwa seolah2 situasi yang digambarkan betul2 berlaku di dunia nyata...ye aku begitu emosi hari ini...ditambah pula dengan suasana keje yg tiba2 aku rasakan semakin lama semakin berlainan*baru je ckp keje kat sini best*...hmmm pengaruh buku kah atau hanya perasaan aku...siti rosmizah..satu nama yg mula mendapat tempat dihati aku menggantikan sharifah abu saleem dan fauziah ashari...semakin teruja untuk aku jadikan ia koleksi peribadi * yg skrg aku baca ni pinjam member punya* ....Andai itu takdirnya, Cinta kau dan aku, Lafazkan kalimah cintamu, 7 hari mencintaiku dan terbaru Takdir itu milik aku...itu la senarai novel hasil tangan penulis ini.. tika aku sedang gigih menghabiskan pembacaan, anak2 aku datang menjengah muka melihat mamanya *aku la tu* tersedu-sedu.."nape mama nangis abah??"....hehehe..malu plak rasanya bila anak2 melihat aku tersedu2 gitu...apa2pun novel ini memang TERBAIK...

                                                               nota kaki : bila nak g jaya jusco ni abah...

2 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

kak oi, xyahla emo sgt.. then, silap tu.. "takdir itu milik aku".. hewhew..

azizahchewan said...

muhahaha...terlebih sudah..(ok dah repair..malu malu)

Template by:

Free Blog Templates