Wednesday 23 May 2012

suka jd tak suka tak suka jd suka

jangan pening bila membaca tajuk diatas wokey....tajuk tu merupakan azam aku yang dah berkulat lama tak jugak jadi..kalu jadi pun sket2...camana nak jadikan sesuatu perkara yg kita tak suka buat supaya jadi suka buat dan gitu la sebaliknya...contohnya kat bwh ni ye :

tak suka : 

  1. bangun awal
  2. lipat baju
  3. gosok baju *yg ni paling tak suka*
  4. basuh kete
  5. mop lantai
  6. sapu daun kering depan rumah
  7. keje *nanti boring plak*
suka :

  1. soping *paling suka nih*
  2. baca novel
  3. makan
  4. tgk duit
  5. main tenet
sebenarnya banyak lg..tu antara contohnya..tetiba black out plak otak aku ni...perkara mcm2 tu la yg aku  nk tukar sbb bila aku mampu tukar baru la aku rasa aku ni org yg lebih baik..skrg pun baik gak..tp yg penting aku akan terus berusaha untuk jadi lebih baik...tq

 “Jangan takut terlambat. Yang paling bahaya adalah berhenti dan langsung tak bertindak.” – DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj    

2 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

amboi, kemain lagik...

Dee Z said...

org kahwin kita sibuk nak kahwin... dah kahwin mcm2 bunyi... apa boleh buat... human...;))

Template by:

Free Blog Templates