Sunday 6 May 2012

Deep freezer aka chest freezer....

yuhuuuu...alhamdullilah...akhirnya freezer yg aku nak ni sampai jugak akhirnya....tak perlu la aku buang lagi susu2 yg dipam tu...terima kasih ya Allah kerana permudahkan segalanya...mmg tujuan beli freezer ni sbb nk letak susu izara sofea....

ni la rupa freezer tu...berbaloi baloi...blh simpan stok byk2*seblm ni nangis je  bila buang susu*

bila dah dpt ni excited terus susun stock susu yg dah ada.....
ni la susu izara sofea...alhamdullilah rezeki


mmg tujuan asal beli freeze ni sbb nk letak susu la..tp sbb byk space lg aku pun buat la aiskrim batang yg popular dikampung tu..*exjeli laki aku yg buat kan aku*  sufi mmg peberet dia la aiskrim ni..satu hari tak mintak susu..asyik duk angkut aiskrim ni je..kjp je habis...dah letak jauh kedlm dia ambik kerusi masuk dalam ambik..risau aku..silap haribln pintu tu tiba2 tertutup aku tak sedar..ya Allah mintak dijauhkan....

ni la rupa aiskrim batang tu..perisa durian belanda..tu sbb warna putih...

terima kasih buat suami ku sbb sudi beli freezer ni..i lap u lah..hehehe


nota kaki : konpius ari tu kata xde duit nk beli..










0 tulisan ikhlas utkku:

Template by:

Free Blog Templates