Thursday 24 May 2012

♥Dulu dan sekarang..



Semalam masa boring2 duk belek2 album dolu2...kelakar tgk gambar zaman anak dara dan bercinta..yg nampak ketara ialah berat badan la...terutamanya cik somi..dulu kering giler sekrg hasil usaha aku yg gigih nih jadi la dia cam skrg..cuba tgk gambar nih

kurus kering kan masa ni..muka nampak tulang pipi.tak igt masa ni umur berapa 

 gambar tu masa bercinta..cuba tgk gambar skrg bila dah beranak 4..


nampak ketara lemak2 dibdn terutamanya perut...gambar aku tak boleh kira ok sbb ni aku tengah mengandung 7 bln anak bongsu..hehehe...tp aku rasa cik somi ni lagi nampak encem bila berisi mcm ni*perasan sendiri*..tu agaknya hampir2 dikebas org kot..*sob sob (nangis)*..  tp yg aku peliknya dia sibuk sangat nak exercise sbb dia kata dia dah gemuk..nk kecik kan perut sampai tak nak makan malam...aku ckp dah ok mama suka abah camni..xde la nanti berjalan ngan dia org igt dia adik aku....apa2 pun bila badan berisi gitu tandanya kita bahagia..kaaaaannnnn...

                                        nota kaki: puasa 7 hari lg tak ganti tp ikan talapia byk lagi dlm peti..

3 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

akak bgtau kt hubby akak, berisi tu tandanya akak ckp bg mkn, pandai jg.. :P

azizahchewan said...

@mizzkechique sama2 jaga sbb badan aku pun NAIK jugekkk...

Dee Z said...

Cer tgk gambo aku dr gemuk ke kurus plk tu... hubby lak dr kurus ke gemuk... biarlah simpan dlm album jer.. hehe

Template by:

Free Blog Templates