Tuesday 15 May 2012

terikut2 atau mengimprovekan diri...

sejak dua menjak ni teknologi semakin canggih..pada yg buta teknologi *mcam aku sket2* perlu atau tidak ambik port psl mende2 ni atau pun sekadar terikut2 kengkawan....skrg ni ada blog la twitter/yaho messenger/viber/opera mini/skype/whatapp/ la....itu semua antara application2 *bunyi belanda sket* yg makin gila sekrg ni..bukan mende tu yg gile tp org berlumba2 nak tahu camne nak guna tu semua..cam aku yg baru sahaja explore*belanda lg* mende2 ni semua mesti nak bertanya pada sifu *aku nye sifu cik tinakechique..tak reti nak linkblog dia sbba ku masih belajar*...harap2 sifu aku tu tak 'umpat' aku ni byk tanya...hehehe...aku cuma nak memajukan dan mencelikkan diri dgn mende2 ni semua dan bukan sekadar nak ngikut2..tp kalu tak fesyen mungkin ye...*tukar psl fesyen plak*..skrg ni member2 opis sibuk membawal so aku terpengaruh dan terikut jadi akupun tukar bawal gak...dulu aku tak mandai nk pakai lens tp sejak keje sini semua org pakai lens aku pun terikut lagi pakai lens...*mudahnya terpengaruh..huhuhu..* kat bawah ni antara yg glamer skrg ni...


Protect T...whatsapp ...
Viber is ...



2 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

hahaha..xpe kak, ni bukan terikut².. normal la tu kan..

anything, u can ask me.. chewahhh

Dee Z said...

alahai... slow and steady jer... hua3

Template by:

Free Blog Templates