Thursday 10 May 2012

Maafkan Aku Sahabat....

Maafkan aku sahabat
...Andai tingkahku songsang dimatamu
Maafkan aku sahabat
...Andai daifku menjelikkanmu
Maafkan aku sahabat
...Andai suaraku merimaskanmu
Maafkan Aku sahabat
...Andai miskinku menganggumu
Tapi....
Terimalah aku sahabat
Seadanya aku
...Tingkah aku itu lah aku
...Daif aku itulah takdirku
...Suara aku anugerah buatku
...Miskin aku itu la rezekiku
Siapa aku untuk mengatakan TIDAK
Jika itu suratan perjalananku

~~~Nukilan rasa 10 may 2011 : 0125pm~~~

4 tulisan ikhlas utkku:

MizzTina said...

akak, apsal ni? emo ke dgn kami? ermm..mahap kalau ada tingkah sy yg mengguris hati n perasaan akak.. *hulur tangan*

azizahchewan said...

xde la...saje je nak jadi pemuitis..(sambil hulur tgn gak...dah ko hulur kena sambut r..:)

Dee Z said...

sentap mentap pulak... ala kiraoke le tu...hikhikhik

azizahchewan said...

aik Kak Dee Z mana ada sentap..itu puisi le..komen la sedp ke tak...semlm emo psl sahabat tiba2 kuar idea puisi..hehehe

Template by:

Free Blog Templates